Ingredienser - BODY MEAL
Ingredients

Ingredienser

Vegan Power Meal fremstilles i Danmark af økologiske råvarer fra hele verden og af organisk bundne vitaminer og mineraler

Råvarer

Ris, Ært, Hamp, Æble aroma, CMC Gum, Agerpadderokke, Bukkehornsfrø, Chlorella, Spirulina, Hvedegræs, Byggræs, Alfalfa, Brændenælde, Grønkål, MTC-Olie og Steviaglycosides.

Vitaminer + mineraler

Vit A, Vit B6, Vit C, Vit D, Vit E, Niacin, Folsyre, Calcium, Magnesium, Kalium, Zink, Kobber, Mangan og Selen. 

Næringsværdi

Næringsværdi: Per 100 g ~ Per brev (28g)
Energi: 1625 kJ/375 kCal ~ 455 kJ/105 kCal
Fedt: 5.3 g ~ 1.5 g – Heraf mættende fedtsyre 0.5 g ~ 0.15 g
Kulhydrat: 9.0 g ~ 2.5 g – Heraf sukkerarter 0.68 g ~ 0.19 g
Kostfibre: 5.3 g ~ 1.5 g
Protein: 64 g ~ 18 g
Salt: 0.4 g ~ 0.13 g

Vitaminer+Mineraler: Per 2 breve, Ref. intake (RI)

Vitamin A: 800 µg 100%
Vitamin B6: 1.8 mg 130%
Vitamin C: 140 mg 175%
Vitamin D: 5 µg 100%
Vitamin E: 24 mg 200%
Niacin: 16 mg 100%
Folsyre: 300 µg 150%
Calcium: 800 mg 100%
Magnesium: 300 mg 80%
Kalium: 1000 mg 50%
Zink: 10 mg 100%
Kobber: 1.4 mg 140%
Mangan: 2 mg 100%
Selen: 80 µg 145%
Bengt Valentino Andersen

Et fuldt måltid​

Vegan Power Meal indeholder alle næringsstoffer, der betegner et helt måltid.

Måltidet kan indtages på alle tider af døgnet, og starter man sin morgen med et Vegan Power Meal, udelukker det ikke, at det kan indtages som et selvstændigt måltid senere på dagen. Det kan fx sagtens bruges som et hurtigt og solidt måltid efter en god løbetur.

Ønsker man ikke at indtage et for tungt frokost- eller aften måltid, kan Vegan Power Meal også bruges som mellemmåltid for inden. Dette kan være særlig godt, hvis man har tendens til at overspise og gerne vil træne kroppen op til at spise mindre og sundere.

On-the-go

Med en dagligdag, hvor man rejser eller er meget på farten, kan det være en udfordring at opretholde sunde madrutiner. Med Vegan Power Meal i tasken har du hele tiden et næringsrigt og fyldestgørende måltid ved hånden

Tag også Vegan Power Meal med på de lange og udfordrende hikes og vandreture, hvor præstationsniveauet ligger højt, og boost din krop undervejs.

Lægefaglig vurdering

Vi anbefaler altid at man kontakter sin læge for en lægefaglig vurdering, hvis ens almene tilstand er påvirket på nogen som helst måde. Tager man i forvejen medicin og gerne vil starte op på Vegan Power Meal, så gør det i samarbejde med lægen.